Mutsuz Olanlar Bilirler

mutsuz-olanlar-bilirler

Biliyorum bugünler de geçecek ama,

Duvarlar üzerime geliyor,

Zemin ayağımın altından kayıp gidiyor bu aralar.

Ne sesimi duyan biri var,

Ne de çaresizliğimi gören biri.

Olduğum yerde duramıyorum,

Ne zaman böyle şuurumu kaybetsem sahilde güneşin doğuşunu izlerken buluyorum kendimi.

Çok tuhaftır ki mutlu olan insanların böyle bir güzelliği görememesi.

Çünkü yalnız mutsuz olanlar bilirler gün doğmadan hemen önce denizin aldığı rengi…

Zaman Döngüseldir

zaman-donguseldir

Zaman döngüseldir…

Ne yaparsanız yapın her zaman aynı sonuca ulaşıp aynı hayatı yaşarsınız.

Zaten insanoğlu da,

Öleceğini bilen ama hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayan,

Ve adım adım kendi sonuna doğru yürüyen bir varlıktır.

Anneye Mi İnanıyorsun

anneye-mi-inaniyorsun.jpg

Hamile bir kadının karnında ikiz iki bebek konuşuyor, biri imanlı diğeri imansız.

İmansız:
Doğumdan sonra bir hayat var deniyor. Sen doğumdan sonraki hayata inanıyor musun?
İmanlı:
Tabi ki, doğumdan sonra bir hayat olduğunu haber veren oldu, doğumdan sonra olacaklara hazır olmalıyız, burada iyice güçlenmeliyiz.

İmansız:
Bunların hepsi saçmalık! Doğumdan sonra hayat falan yok! Yani doğumdan sonraki hayati düşünebiliyor musun? Gidip gelen mi var? Onun bunun söylemesi geçersizdir.
İmanlı:
Her şeyi tam detaylarıyla bilmiyorum, ama orada ışık, sevinç olacakmış… Mesela kendi ağzımızla yemek yiyebilecekmişiz.

İmansız:
Bu da çok komik! Bizim kendi göbek bağımız var, onun sayesinde besleniyoruz ve oradan hiç kimse geri gelmedi! Buradan başka hayat yoktur.
İmanlı:
Hayır! Ben doğumdan sonraki hayatın tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum, ama bilinen bir şey var, biz göbek bağı ile yaşıyoruz. Bu göbek bağının sahibi olmalı. Buna anne deniyor. Doğumdan sonra anneyi göreceğiz ve o bizimle ilgilenecek.

İmansız:
Anneye mi? Sen anneye mi inanıyorsun? Bunların hepsi hurafe bırak şu geri kafalı olmayı, modern ol!
İmanlı:
O her zaman bizim etrafımızda, biz onunla yaşıyoruz. O olmasa biz nasıl oluruz ki?

İmansız:
Yeter bu saçmalıklar, ben gözüme inanırım, ben anne falan görmedim, olmayan görülmeyen şeye nasıl var denilir ki?
İmanlı:
Benim böyle bir hayata inanmış olmamın ne zararı olur ki? Böyle bir hayat varsa ona hazırlanmış olurum. Sen hazırlanmazsan orada hazırlıksız yakalanacağın için perişan olursun.

Peygamberimiz (S.A.V.); “İnsanlar uykudadır, öldükten sonra uyanacaklar ve yeni bir hayat başlayacaktır” buyurmuş.

Masal Mı Anlatayım

masal-mi-anlatayim

Bugün son gündü.

Her şey bitti…

Düşünüyorum da ben şimdi ne yapmalıyım?

Ağıt mı yakayım,

Şiir mi okuyayım,

Ah mı edeyim,

Yoksa her gece kendime yeni bir masal mı anlatayım?

Çay İçmemiz Gereken Konular

cay-icmemiz-gereken-konular

  • Eee, sen bugün hiç konuşmuyorsun.
  • Bilmem. Canım istemiyor abi.
  • Anlat bakalım canının istememe sebebini.
  • Neyini anlatim abi. Bana hiç gelmeyen birinin başkasına gidişini izledim. Bunu şimdi sana nasıl anlatayım?
  • Kalk hadi gidiyoruz.
  • Nereye gidiyoruz abi?
  • Belli ki çay içmemiz gereken konular var…

Ah Be Kardeşim

ah-be-kardesim

Ah be kardeşim,

Ne vardı çocuk gibi sevinecek?

Bilmez misin?

Bu kahpe dünyada en çok çocukları üzerler…

Sen sallama insanları boş ver,

Demlenmiş insanlarla otur…

Başlangıç Vardır

baslangic-vardir

Hayat sandığımızdan daha karmaşıktır.

Her kaos kendi düzenini yaratır.

Aslında son diye bir şey yoktur.

Sadece başlangıç vardır…

Kıyamet bile başka bir yaşamın başlangıcıdır…